Blogia
orain

MICHAEL JACKSON ABESLARIA ETA FARRAH FAWCETT AKTOREA HIL DIRA.

MICHAEL JACKSON ABESLARIA ETA FARRAH FAWCETT AKTOREA HIL DIRA.

Jackson,konfirmatu gabe,bihotz-erasogatik Los Angeles-en eta Fawcett ("Txarliaren Aingeruak" ohia) minbiziagatik.
Jo no demano molt Perquè diuen que l'amor és cec M'he passat la vida pretenent guardar aquest mal dintre meu La veritat és que estic buscant l'amor que és tan diví. T´he buscat per tot aquest món desitjant que tu hi siguis a Sondika una vegada i una altra. Que algú m´estengui la teva ma pregant que m´estimis, perque només faig això, ja que sóc un cor que necessita el teu amor. Has viscut la teva vida com un solitari, una ànima que lamenta marxar del seu pais en emocions maltractades. Salva'm ara del que encara em queda. Seré la teva heroïna de llegenda i seguiré el ritme de la tonada. Que algú m´estengui la teva ma pregant que m´estimis, perque només faig això, ja que sóc un cor que necessita el teu amor. Que algú m´estengui la teva ma pregant que m´estimis, perque només faig això, ja que sóc un cor que necessita el teu amor. Quan em dius que ballarem fins de bon matí és com l'alegria dels nens del món Quan juguem, em prometràs que et quedaràs per a sempre? És perquè necessito que algú… Que algú m´estengui la teva ma pregant que m´estimis, perque només faig això, ja que sóc un cor que necessita el teu amor. Que algú m´estengui la teva ma pregant que m´estimis, perque només faig això, ja que sóc un cor que necessita el teu amor.
Euskerazko bertsioa:Miren Jasone Aretxabaleta (Katalanezko itzulpena)
Jatorrizko bertsioa: http://www.youtube.com/watch?v=QJiQt7A4m7Q&feature=related

0 comentarios